Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2015 04:06 - после и след това
Автор: lovehunter Категория: Поезия   
Прочетен: 2923 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 04.07.2015 13:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


 
няма да разберете този текст
затова не си струва да го четете
 
 
по сивите ми гънки има само спомени за живот
самият живот го няма, не се е случвал или е относителна обреченост
а обречеността е повече носталгия отколкото живеене
 
не бих могъл да остана нито миг повече
така и така прекалено дълго настървявах усещането си за близост
дълго отлагах поглъщането на последната доза раздяла
и допуснах разни хора да ме наричат загниващ корен
което звучи грубо и без никаква организираща семантика
 
тези редове са някак тъжни разпокъсани и някак вечни
болни замръзнали сухи садистични библейски отчаяни
обвинени в абортирало доверие и абсолютно сбъднати
по среднощните хребети на възмездието
 
но те не могат да бъдат никакви други
нали всичко покрай мен е имало смисъл но някога
всичко е съществувало обективно другаде и после
междуметията са били активни в език който аз така и не научих
и любовта е била парадигма само със смъкнати гащи
 
отдавна се канех да започна да живея наново
извън всичките тези замърсени понятия за истина
извън теоретичните същности и скритите значения
извън извън извън извън извън извън извън извън
 
не знаех че това ще стане без да го искам
ей така както се случват нещата
с една простичка диагноза не ми остава достатъчно
и всяко бъдеще предлага само пътеки с вероятен край
и особено плитка вода с нищо повече от дъно
 
безкрайното щастие да продължиш е непоносимо удоволствие
след като си видял всичко останало
всичко което е видял баща ми когато си отиваше
и нито за миг не се обърна да ми каже
за подемните сили след срещата със смъртта
как се чувстваш като писък на дете изгубило играчката си в пясъка
но кафяво изправено пред брега на мечтите си
толкова близко до вълнолома на чистите си мисли
пред това бистро протяжно и смело море
че чак чувстваш как пяната гали петите ти
 
в една нова и действителна есен


Тагове:   после,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wilderness - Философската порода
04.07.2015 07:52
ражда живот без препинателни знаци
_______________
Харесано
цитирай
2. dressy - ....
05.07.2015 20:42
mnogo silno,thanks :)
цитирай
3. lovehunter - wilderness
05.07.2015 21:41
благодаря
цитирай
4. lovehunter - dressy
05.07.2015 21:45
добре, ама искам да те питам: защо си изтри профила във фейса. пък ти ако искаш ми отговаряй:)
цитирай
5. vitaniya - ...
19.10.2015 13:59
!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovehunter
Категория: Изкуство
Прочетен: 477305
Постинги: 146
Коментари: 907
Гласове: 2443
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031