Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2015 20:06 - о малка сестро
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4465 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


о малка сестро
по костите ми е
написана история
в която имам повече клони
отколкото корени
раста северна на юг
и небетата объркват посоките си
след загубените ми стъпки
хиляда и една нощ
се лутам
из пустините на гласовете ми
имам повече истини
отколкото сънища
предсказвам очи
и морета
и църкви
когато рисувам в червено
пораства тишината
а думите
стъклени топчета
се търкалят в ръцете ми
на остарял в секундите език
о малка сестро
въже си опънато над струните
пътека в която си написана по костите ми
и реките ти минават през мен
погълнали сълзите на света
о малка сестро
о
знам




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Да
24.01.2015 20:49
повървим над света, сис, да зреем в клони.
Знаенето е тъга...

Няма да се разплачеш точно сега, сърчице !

Имам чифт - давам ти го.

Лети, Куини!


***

цитирай
2. dressy - ne,
25.01.2015 20:13
niama da placha:)
usmihvam se v tugata na sveta:)))
цитирай
3. elpidaa - колко малко ни е нужно, сестро
10.02.2015 21:32
обичам те!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1769733
Постинги: 844
Коментари: 3587
Гласове: 45952
Архив