Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 16:12 - ВИНОТО, КРЪВТА И ЛЮБОВТА
Автор: lovehunter Категория: Изкуство   
Прочетен: 8887 Коментари: 12 Гласове:
8

Последна промяна: 25.09.2009 18:30


ВИНОТО, КРЪВТА И ЛЮБОВТА     С един замах събори чашата от масата. А ми се пиеше от виното, нищо че е вече кисело - киселото издържа всички ветрове. Нали е вино, изстискано от мургавите нощи... на устните ти.   Такова вино ври като бързеите на река по облачните улици на погледа, по нарязаните пръсти от обичане, по дънчената извивка на бедрата ти. Но не мога да стигна до виното, освен чрез разрушаване на каменната къща от обещания за после или ако не срежа устните ти, навръщане от вчера, подложил усмивката си като чаша на нощта.   Да пия вино или кръв - ще наречете тези склонност вампирско предложение за бъдеще, но аз опитах по човешки - дните се превърнаха в разкаляното разстояние на понеделник срещу събота.   и мисълта ми стана на парчета нежност, готови за убиване - мушни ги в студения джоб на якето, при скалпела на ръката си.   Пиянството е форма   от привличане на същности, захвърлили умората на времето и само ти, изпита като вино, ме връщаш в трезво състоятие, додето не напълня нова чаша от нагласата за скършено докосване.   Но няма чаши. Масата е празна. И празна е ръката ти, виновница за тази бъркотия по пода на доверието. И вино няма - отдавна е изпито, и кръв... отдавна е изтекла. Остават само някакви вгорчени мисли - спомен за откраднати съкровища - бледи отражения на черната ми същност, вяра че ще дойде нещо хубаво, но вярата и истината се убиват винаги взаимно и аз, взаимно, съм изправен между тях.     А мислех да напиша, че те обичам кисело,   но вдървеното съзнание се обърна по надолнището на измислената близост.


Тагове:   вино,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Изумително
26.09.2009 05:35
стихотворение, което отвътре е много повече от стихотворение, Росене...;)




цитирай
2. sestra - Прочетох на един дъх,
26.09.2009 15:19
а то се оказа дълго.Значи 100%стихотворение.Ако моите мерки и теглилки тук са малко нещо обидни,значи не съм в състояние нищо вече да променя :))) Поздравявам те!
цитирай
3. sowhat - много болезнено обичане
26.09.2009 15:43
роска.
всъщност като всяко обичайно обичане, мамка му
цитирай
4. lovehunter - henzelski
26.09.2009 17:06
ако нещата нямат вътрешности, Красе, щяха да са мъртви и безсмислени;)
цитирай
5. lovehunter - sestra
26.09.2009 17:08
благодаря за, ценя мнението ти... аз също с удоволствие посещавам твоя блог:)
цитирай
6. lovehunter - sowhat
26.09.2009 17:13
това е даденост и талант, Соу - способността да обичаш! Някои са обречени на това... и винаги са в състояние на разкъсаност... и чувствителни до болка... сигурно съм от тази прокълната порода:)
цитирай
7. elpidaa - да, обичането със замах и до дъно...
26.09.2009 20:18
да, обичането със замах и до дъно
само че винаги единият е обречен повече от другият
може би все пак...закона за равновесието...
страхотно е , ловецо!
цитирай
8. mamas - От вчера се опитвам (защото искам) да кажа нещо...
26.09.2009 20:51
и не става. Моите думи са бледи.
Ще си позволя вместо коментар да вметна нещо от моите съвсем обикновени старомодни римувани стихчета:
Но аз не искам всъщност да сме заедно.
Страхувам се от близост по-голяма.
Защото знам - в живота често случва се -
уж близост има, ала обич няма...

Това по повод
"надолнището
на измислената близост."
Ако изобщо съм разбрала смисъла.
цитирай
9. veselinvalev - Роска,
28.09.2009 23:12
Толкова е истинска тази поезия, Роска, страшно истинска. В истинския смисъл на истинска и в истинския смисъл на "страшно".
Коментарът на Краси Едрев е изумителен. Много красиво казано, и много точно.
Рядък шедьовър е това стихотворение. Все едно съм бил на изключително място, на което съдбата може да ме заведе само веднъж, но ще го помня и ще разказвам за него до края на дните си.
цитирай
10. marcusjunius - Много силен текст, много ми хареса.
29.09.2009 14:27
Много силен текст, много ми хареса.
цитирай
11. lovehunter - Благодаря
29.09.2009 16:21
на всички, на които не съм отговорил - то е защото нямам много време за блога си тези дни.
Благодаря, приятели, за хубавите думи!
цитирай
12. monna - Ааааааа...вече ми идва в повече...!!!!!!!!!
14.11.2009 12:18
..при wonder, при pontis, а сега и при теб..Какви ЧУДЕСА творите??!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovehunter
Категория: Изкуство
Прочетен: 477144
Постинги: 146
Коментари: 907
Гласове: 2443
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031