Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2019 19:19 - Русия пак се гаври с България, заради Румен Радев (видео)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2059 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За трети път в рамките на четири дни централната новинарска емисия на най-гледаната руска телевизия излъчва репортаж с подигравателно и надменно послание към българския народ, заради сервилното поведение на президента Радев, който още първия ден заяви, че изграждането на АЕЦ "Белене" било неизбежно.

image

По-долу можете да видите и трите репортажа в обратен хронологичен ред, които са обида за всички нас. Първо ще видите последният от тях, от вчера 9-ти юни, където в седмичната емисия "добрият приятел" на България Петър Толстой (спомняте ли си го?) не пропусна възможността за пореден път да ни се изхрачи в лицата. И трите серии са максимум до 3 минути.

Второто видео е от петък, а последното от четвъртък.

Аз НЕ СЪМ РУСОФОБ! През последните дни бях обливан с много помия и неоснователни обиди и даже закани. Нека тези, които са много "умни и знаещи" да имат предвид, че съм живял в Русия много повече от тях, владея езика им много по-добре от тях и нямам нищо против руския народ. Аз съм против (из)родни продажни "политици" да ни тероризират в полза на чужди интереси. Независимо чии!

Приятно гледане! Сериала е страхотен! А бе направо си е по-добър от онзи по НВО, дето му викат "Чернобил".

Георги Котев









Гласувай:
6



1. анонимен - Няма такова нещо русофоб. Има бъ...
10.06.2019 19:23
Няма такова нещо русофоб.
Има българи и русофили.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9834870
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031